Brugsbetingelser til Hotellitarbed webshop

Generelle ordrebetingelser

De generelle ordrebetingelser gælder for de juridiske forhold, der opstår ved bestilling af produkter og forsyninger fra det online bestillingsmiljø på webstedet (i det følgende webshop) til Hotellitarbed OÜ (i det følgende Hotellitarbed) på www.hotellitarbed.ee.

Ud over de generelle ordrebetingelser er kundens forhold og Hotellitarbed underlagt de juridiske handlinger, der er gældende i Republikken Estland, prislisten for webshoppen og god praksis.

1. Betingelser for bestilling af produkter

1.1 Kunden er ikke forpligtet til at registrere som bruger i online-miljøet hos Hotellitarbed for at bestille produkter.

1.2 Kunden vælger de ønskede produkter, indstiller de ønskede parametre for hvert produkt, om nødvendigt vælger betalingsmetoden og bekræfter ordren.

1.3 Leveringsomkostningerne tilføjes prisen på bestilte produkter i henhold til den leveringsmetode, som kunden har valgt.

1.4 Det er muligt at betale for den bekræftede ordre med en faktura.

1.5 Ordren bliver gyldig, efter at pengene til de bestilte produkter er overført til bankkontoen til Hotellitarbed. Hotellitarbed giver kunden besked om, at ordren bliver gyldig via e-mail.

1.6 Hotellitarbed leverer de bestilte produkter til kunden i henhold til den leveringsmetode, som kunden har valgt, når han har afgivet ordren: ved hjælp af SmartPOST-pakke-terminalen, ved hjælp af en kurer, eller kunden kan afhente ordren i Tallinn-agenturet. Mere detaljeret information om leverancer kan findes på: “Transport”

2. Kundens rettigheder

2.1 Kunden har ret til at bestille produkter fra webshoppen til den pris og på de betingelser, der er fastsat af Hotellitarbed.

2.2 De produkter, der leveres til kunden, skal være korrekte og komplette og overholde de betingelser, der er fastsat af Hotellitarbed.

2.3 Kunden har ret til at fremsætte krav vedrørende ordren og produkterne til Hotellitarbed på Leiva 3, 12618 Tallinn eller via e-mail på webshop@hotellitarbed.ee inden for 30 dage efter modtagelse af leveringen.

2.4 Kunden har ret til at trække ordren tilbage fra levering af ordren indtil 14 dage efter modtagelse af leveringen. For at annullere ordren skal kunden indsende en skriftlig eller elektronisk erklæring til Hotellitarbed på Leiva 3, 12618 Tallinn eller via e-mail på webshop@hotelitarbed.ee. I den skriftlige erklæring for annullering af ordren skal kunden angive nummeret og indehaveren af ​​den bankkonto, hvor pengene skal overføres. Hotellitarbed refunderer ikke kontant. Hvis kunden trækker ordren tilbage, skal kunden returnere de ubrugte og ubeskadigede produkter uden forsinkelse, dog senest 30 dage efter indsendelse af tilbagetrækningserklæringen. Hotellitarbed returnerer de penge, der er betalt for produkterne ekskl. Leveringsomkostninger, til kunden senest 30 dage efter modtagelse af tilbagetrækningsmeddelelse og produkter. Returomkostninger betales af kunden. De returnerede produkter skal være i de originale pakker, mærket og ubrugt.

3. Kundens forpligtelser

3.1 Efter indgivelse af en ordre skal kunden præsentere de nødvendige oplysninger til udførelse af ordren - for- og efternavn, fuld adresse (gade, husnummer, lejlighedskode, postnummer, by / bygning eller landsby / amt), telefonnummer og e- post.

3.2 Hvis kunden ikke er modtageren, skal kunden også fremlægge de oplysninger, der er anført i artikel 3.1 om modtageren.

3.3 Hvis de oplysninger, som kunden præsenterer, er forkerte og / eller ufuldstændige og ikke er i overensstemmelse med artikel 3.1, garanterer ikke Hotellitarbed korrekt ordreudførelse. Hvis det er muligt, skal Hotellitarbed kontakte kunden for at specificere de forkerte eller ufuldstændige oplysninger.

3.4 Ved indsendelse af ordren bekræfter kunden, at de accepterer betingelserne i de generelle ordrebetingelser og forpligter sig til at overholde betingelserne.

 

4. Hotellitarbed OÜs rettigheder

4.1 Hvis kunden ikke overholder forpligtelserne i henhold til ordrebetingelserne, garanterer Hotellitarbed ikke, at ordren bliver gyldig og / eller at ordren leveres korrekt.

5. Forpligtelser ved Hotellitarbed

5.1 Hotellitarbed skal levere den korrekte og komplette ordre til kunden.

5.2 Hotellitarbed skal acceptere og dokumentere alle krav fra kunden.

5.3 Hotellitarbed afvikler kundens krav, hvis grundlaget for kravet ikke er forårsaget af kunden. Hvis grundlaget for kravet er forårsaget af kunden, skal kunden straks fjerne årsagen.

6. Garanti

6.5 Hvis det ikke er muligt at reparere produktet i garantiperioden, eller produktet ikke længere sælges, skal Hotellitarbed erstatte produktet med et ækvivalent eller bedre produkt.

6.6 Følgende er ikke underkastet GARANT:

6.6.1 Brug af dele (opbevaringsbatterier, batterier, holder, stropper, sikringer, fjedre, børster osv.) Samt pakken og dokumentationen.

6.6.2 Driftsfejl og fysiske skader, der er forårsaget af utilsigtet eller forsætlig fysisk skade eller af fremmed uegnede genstande, væsker, insekter, overdreven støv osv. Inde i produktet.

6.6.3 Driftsfejl og fysisk skade, der er forårsaget af brug af forsyninger, som ikke er originale eller passende.

6.6.4 Driftsfejl, der er forårsaget af upassende brug af enhederne under hensyntagen til brugsanvisningen (brug af produktet under ekstraordinære miljøforhold).

6.7 En forudsætning for garantien er kundens skriftlige anmeldelse af fejlen inden for 14 dage efter forekomsten. Inden vi sender produktet til garanti, beder vi om, at der sendes et brev på forhånd til webshop@hotellitarbed.ee


Betalingsmuligheder